Nekoliko puta smo pisali u postovima o “Lidlu” jer su ljudi bili oduševljeni kada je stigao u Srbiju, a onda su kasnije shvatili da nije baš tako kao što izgleda. Kada je se otvarao bila je gužva i kolona , ljudi su se gurali da uđu u market.

 

Međutim, kasnije su počele primjedbe od kupaca, počevši od videonadzora pa do kasirki, te do opasne robe kao i one pred istekom roka trajanja. Sada je Lidl opet izdao izvinjenje građanima zbog tehničke greške prilikom koje su u pojedinim pakovanjima umjesto mlijeka sipali vodu. Saopštio je da su laboratorijskim analizama proiuzvođača na 42 uzorka proizvoda istog LOT broja, potvrđeno da nisu zabilježena odstupanja u kvalitetu proizvoda već da je došlo do tehničke greške prilikom pakovanja i da je u pitanju voda.

 

“Proizvod je bezbjedan i ne dovodi do zdravstvenog rizika u slučaju konzumacije, a iz prodaje su povučene sve preostale količine tog proizvoda”, naveli su iz Lidla. Oni napominju da u asortiman pod svojom robnom markom ima isključivo proizvode po najvišim standardima kvaliteta i bejzbjednosti.